Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Drużyna: Profesje

Rasy     Biegłości     NPC

Ścieżka Mocy





Najemnicy to profesjonalni wojownicy. Rzadko robią coś bezinteresownie. Nie lekceważ ich jednak, gdyż poświecili się, by zgłebić sztukę walki bronią białą. Porzucili magię, by osiagnać wiekszą biegłość w posługiwaniu się bronią. Z czasem, po zdobyciu kolejnych doświadczeń, najemnika czeka kolejny wybór – czy chce stać się zabójcą, skrytobójcą, który zabija za pieniądze, czy też gladiatorem, dla którego walka jest sztuką.

Awansu z Wojownika udziela Thirfinn Czaszkołupacz z Thronheimu


Krzyżowcy to szlachetni wojownicy, którzy poświecili swoje życie walce o sprawiedliwość i zgłębili podstawy sztuki magicznej. Chociaż nie są tak potężni w operowaniu czarami, jak uczeni czy uzdrowiciele, ich znajomość magii stanowi praktyczne uzupełnienie dla biegłości w posługiwaniu się bronią białą. W miarę szlifowania umiejętności krzyżowcy muszą wybrać, czy chcą walczyć dla dobra ludu jako paladyni, czy dla dobra natury jako łowcy.

Awansu z Wojownika udziela Keith Krwawy Topór z Drangheimu


Gladiatorzy, niczym najemnicy, walczą za pieniądze. To ostatni etap rozwoju prawdziwego wojownika. Ich biegłość w posługiwaniu się bronią nie ma sobie równych, a ich zdolność do zabijania wrogów jednym ciosem jest godna herosów. Gladiatorzy opiewani są w wielu legendach.

Awansu z Najemnika udziela Friedlif Gjukinssen ze Sturmfordu

Zestaw artefaktów i biegłości dla Gladiatora


Zabójcy żyją w cieniu, czekając, by odebrać życie tym, których los wyznaczył na ich cel. Są upiornymi wojownikami, którym umiejętności pozwalają likwidować wroga niepostrzeżenie i zniknąć bez śladu. W biegłości bojowej ustępują wyłącznie gladiatorom, co w połączeniu z ich unikalnymi zdolnościami sprawia, że są wielce niebezpiecznymi przeciwnikami.

Awansu z Najemnika udziela Atli Szybki z Drangheimu

Zestaw artefaktów i biegłości dla Zabójcy


Paladyni są obrońcami prawdy i sprawiedliwości, którzy walczą dla dobra ludu. Ich odwaga i poświecenie dla czynienia dobra odróżnia ich od „niegodnych”. Są ekspertami szkoły światła i ducha. Kiedy paladyni znajdą cel, są gotowi oddać swoje życie za sprawę.

Awansu z Krzyżowca udziela Grehgknak Prawy z Lindisfarne

Zestaw artefaktów i biegłości dla Paladyna


Łowcy postepują podobnie jak paladyni i posiadają podobne poglądy. Zasadnicza między nimi różnica jest to, że ich zdaniem lud sam da sobie radę, a to właśnie natura potrzebuje obrońców. Łowcy oddadzą życie, by pokonać tych, którzy chcą skrzywdzić naturę. Są ekspertami w magii żywiołów i ducha.

Awansu z Krzyżowca udziela Fenja Przyjaciółka Drzew z Frosgardu

Zestaw artefaktów i biegłości dla Łowcy

Ścieżka Magii





Uzdrowiciele poświecili swoje życie opiece nad potrzebującymi. Często można ich spotkać w szpitalach, gdzie zajmują się chorymi, lub w świątyniach, gdzie opiekują się wiernymi. Są ekspertami w magii światła, mroku i ducha. Gdy rozwiną swe umiejętności, staną przed wyborem – czy chcą zostać druidami, którzy służą naturze, czy kapłanami, którzy służą ludzkości.

Awansu z Nowicjusza udziela Tjolnir Superczysty z Guberlandu


Uczeni poświecili się zgłębianiu przeszłości, by móc poznać przyszłość. Są ekspertami w magii żywiołów, światła i ciemności. Kiedyś nadejdzie moment, gdy uczony bedzie musiał dokonać ostatecznego wyboru – czy ma kontynuować nauki i zostać magiem, czy obrać ścieżkę mroku i stać się liczem.

Awansu z Nowicjusza udziela Tymon Północny z Thjorgardu


Druidzi zajmują się głównie ochroną i leczeniem natury. Często towarzyszą łowcom lub tym, którzy są gotowi walczyć w imię ich wiary. Łączy ich bliska więź ze środowiskiem i dlatego druidzi są wyjątkowo biegli w magii żywiołów i ducha.

Awansu z Uzdrowiciela udziela Menja Ketildotir z Frosgardu

Zestaw artefaktów i biegłości dla Druida


Kapłani wykorzystują każdą okazję, by praktykować uzdrawianie współwierców. Czesto podróżuja u boku krzyżowców i paladynów, lecząc rany odniesione przez towarzyszy w bitwach, i dlatego słyną z opanowania magii światła i ducha.

Awansu z Uzdrowiciela udziela Grey Slemnir z Guberlandu

Zestaw artefaktów i biegłości dla Kapłana


Mag jest najpotężniejszym użytkownikiem sztuki magicznej. Kiedy dojdzie do szczytu swoich umiejetności, nikt nie będzie mógł się z nim równać. Uważa się, że Verhoffin, sprawca Wielkiego Kataklizmu, był właśnie takim magiem. Chociaż klasa ta jest biegła we
wszystkich szkołach magii, jej specjalizacja są żywioły i światło.

Awansu z Uczonego udziela Johannes Bem z Thjorgardu

Zestaw artefaktów i biegłości dla Maga


Jesli los zawiedzie Cię na ścieżkę mroku, Twoim celem stanie się ostateczna transformacja w istotę zwaną liszem. Te owiane tajemnicą istoty poświęciły swoją śmiertelność, by uzyskać legendarne zdolności magiczne. Ich specjalizacją są magia
żywiołów i ciemności.

Awansu z Uczonego udziela Skulkil Ciemny z Frosgardu

Zestaw artefaktów i biegłości dla Lisza

Karty rozwoju postaci



© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might and Magic IX". Redakcja, kontakt