Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Drangheim





Ogólne
Wymagana percepcja: 3
Poziom skarbów: 1
Czas odświeżania mapy: 600 dni
Potwory
* Niewolnik, Sługa, Nadzorca
* Mała Ważka, Ważka, Ogniska Ważka
Lochy
A - Więzienie Drangheim
B - Otchłań Śmierci
Inne
* Kości i kupki śmieci
* Skrzynie
* Kociołki
1 - Tylne wejście do Więzienia Drangheim
2 - Banda Yorrubów
3 - Księga Verhoffina
4 - Wieśniacy, którym oddajemy skradzione przedmioty


Podróż statkiem - "Czarny Młot"


Pn
WtDrangheim
Śr
CzDrangheim
PtDrangheim
SoDrangheim
NDrangheim

Miasto Drangheim



Ogólne
Wymagana percepcja: 2
Poziom skarbów: 0
Czas odświeżania mapy: 600 dni
Zadania
* Główne: Zniszczyć system obronny Twierdzy Anskram
Wydobyć Crone Kiga z Otchłani Śmierci
* Promocja: Krzyżowiec, Zabójca
* Poboczne: Odnajdź źródło plotek, Znajdź pracę dla Nicolaia
Sklepy i usługi
1 - Bank Drangheimu
2 - Tawerna "Pod Tańczącym Bardem"
3 - Ratusz
4 - Jarl Zygmunt Spięty
5 - Świątynia "Duch Fre"
6 - Plac treningowy "Szkolenia"
7 - Sklep magiczny "Dłoń Maga"
8 - Kuźnia "Wykuty Młot", Zbrojownia "Żelazne Kowadło"
Nauczyciele
* Ekspert/Mistrz - Zbroja, Broń
NPC
* Beagan A'Ghrie,
Lochy
* Dom Klusa
Inne
* Koniczyna
* Studnia (+10 Odporność Fizyczna, tymczasowo)
* Beczki
O - Ołtarz "Portalu do Miasta"


Dom Klusa






Ogólne
Wymagana percepcja: 17
Poziom skarbów: 1
Czas odświeżania mapy: 150 dni
Potwory
Strażnik, Kapitan Straży
Baron (A)
Miejsca i przedmioty
* Wejścia
* Czarna Skrzynia (Serce Czarnego)
1 - sztylet do zabrania


Otchłań Śmierci






Ogólne
Wymagana percepcja: 15
Poziom skarbów: 3
Czas odświeżania mapy: 300 dni
Potwory
Mały Imp, Imp, Starszy Imp
Zgnilec, Ropień, Zombie
Szkielet, Szkielet Wojownik, Szkielet Mistrz
Cień, Zjawa, Widmo
Gliniana Mumia, Zabalsamowana Mumia, Skamieniała Mumia
Miejsca i przedmioty
* Pułapki
* Czarna Skrzynia
* Skrzynie
1 - Crona Kiga
2 - "O Liszach" część II


Więzienie Drangheim






Ogólne
Wymagana percepcja: 12
Poziom skarbów: 1
Czas odświeżania mapy: 300 dni
Potwory
Strażnik, Sierżant Straży, Kapitan Straży
Mały Nagat, Nagat, Starszy Nagat
Mniejszy Lobber, Lobber
Krasnolud Żołnierz
Miejsca i przedmioty
* Tajne przejścia
* Wejścia/zejścia
* Kości, kupki śmieci, beczki
* Skrzynie
* Czarna Skrzynia
* Dźwignie do cel
1 - Cela Ivsara Widłozębnego
2 - Cela Aontoniego Banito
3 - Kucharz Aymril Banito (zadanie poboczne: uwolnij brata)


© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might and Magic IX". Redakcja, kontakt