Guberland
Ogólne | Wymagana percepcja: 2 Poziom skarbów: 2 Czas odświeżania mapy: 600 dni |
Potwory | * Mała Ważka, Ważka, Ogniska Ważka * Kieszonkowiec, Włamywacz, Bandyta Meduza, Meduza Galaretowa, Żrąca Meduza (w wodzie) |
Lochy | A - Świątynia Gęga B - Zamek Dooka |
NPC | * Alvar Rozlazły |
Inne | * Jaskinia Wiedźmy * Piedestał (+10 do Magii, tymczasowo) 1 - Cyrk w Guberlandzie |
Podróż statkiem - "Latający Ptak"
Pn | Lindisfarne |
Wt | Wyspa Popiołów |
Śr | Thronheim |
Cz | Thjorgard |
Pt | |
So | Drangheim |
N | Sturmford |
Miasto Guberland
Ogólne | Wymagana percepcja: 2 Poziom skarbów: 1 Czas odświeżania mapy: 600 dni |
Zadania | * Główne: Pokonać Ivana Bystrego, Zdobyć Księgę Zasad * Promocja: Uzdrowiciel, Kapłan * Poboczne: Przegonić hrabiego Dooka |
Sklepy i usługi | 1 - Bank Guberlandu 2 - Tawerna "Duchy Akl'ai 3 - Ratusz 4 - Biblioteka "Białe Kruki Egila", Aptekarz "Oko Newta" 5 - Jarl Markel Wielki 6 - Świątynia "Duch Fre" 7 - Plac treningowy "Podniesiony Miecz" 8 - Sklep magiczny "Ręka Mroku" 9 - Kuźnia "Zaciśnięta Dłoń" 10 - Zbrojownia "Zbroje Skallagrima" |
Nauczyciele | * Ekspert/Mistrz - Magiczne, Medytacja |
NPC | * Alberik Gusmundsenn, Ehwaz |
Inne | * Koniczyna * Studnia (+5 do Szybkości dla całej drużyny) * Szalony Nurtigan O - Ołtarz "Portalu do Miasta" |
Zamek Dooka
Ogólne | Wymagana percepcja: 8 Poziom skarbów: 2 Czas odświeżania mapy: 600 dni |
Potwory | Półork Rekrut, Półork Żołnierz, Półork Kapitan Bazyliszek, Żylasty Bazyliszek, Królewski Bazyliszek Trelborg, Stary Trelborg, Starożytny Trelborg Skrzydlaty Odmieniec, Skrzydlaty Mutant, Skrzydlata Poczwara |
Miejsca i przedmioty | * Tajne przejście * Skrzynie * Czarne Skrzynie * Beczki 1 - Hrabia Dook |
Świątynia Gęga
Ogólne | Wymagana percepcja: 8 Poziom skarbów: 2 Czas odświeżania mapy: 600 dni |
Potwory | Gęg, Starszy Gęg, Gęg Jasnowidz Gęś |
Miejsca i przedmioty | * Tajne przejścia * Skrzynie 1 - Klucz księgowego 2 - Złoty Gęg |