Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Drużyna: NPC

Rasy      Profesje      Biegłości


NPC, czyli Non-Player Character to po prostu wszystkie postacie, którymi nie gramy. Do grupy można przyłączyć do dwóch dowolnie wybranych takich postaci. Oprócz tego jest jeszcze miejsce na z góry określone osoby (jednocześnie tylko 1 z tej specjalnej grupy mamy w drużynie). Możemy wśród najemników z MM9 wydzielić co najmniej 3 grupy: od walki wręcz, użytkowników magii i związanych typowo z biegłościami drużyny.

Obowiązkowi


Ta dwójka jest nam narzucona w trakcie gry (Forad od ucieczki z Wyspy Popiołów do Rady w Thronheimie, a Tamur od spotkania we Frosgardzie). Nie możemy ich zwolnić ani wymienić.

ImięForad DarreTamur Leng
Poziom5060
Punkty Życia525720
Klasa Pancerza5030
Szybkość1318
Czas do wykonania nastepnej akcji3030
Ochrona przed Magią Żywiołów400
Ochrona przed Magią Ducha400
Ochrona przed Magią Ciemności400
Ochrona przed Magią Światla300
Odporność Fizyczna300
Obrażenia Fizyczne6-1318-42
Czary

Najemnicy


Większość z nich nie ma wpływu na nasze biegłości ani też nie wspomoże na odległość.

ZawódZabójcaPaladynGladiatorWojownikNajemnik
ImięBeagan A'GhrieAke PrawyRandver CzaszkogniotTesar OlinHrolf Włócznik
LokalizacjaMiasto DrangheimMiasto SturmfordMiasto ThjorgardMiasto SturmfordMiasto Thjorgard
Kwota wynajęcia1000/m-c +5%1000/m-c700/m-c +5%500/m-c +3%300/m-c +2%
Benefity+4 Rozbrajanie Pułapek
+4 Percepcja
Poziom5050401534
Punkty Życia52552536079276
Klasa Pancerza181815910
Szybkość1515181113
Czas do wykonania nastepnej akcj3030303030
Ochrona przed Magią Żywiołów301010100
Ochrona przed Magią Ducha302010100
Ochrona przed Magią Ciemności301010100
Ochrona przed Magią Światła301010100
Odporność Fizyczna303030200
Obrażenia Fizyczne10-185-2321-39/30-409-21/15-2513-22/15-25
CzaryPocisk Żywiołów40% szans
3-12 obrażeń
Iskry60% szans
5 iskier po 5 obrażeń

Magowie


Większość z nich posiada zaklęcia, które praktycznie są nieprzydatne w walce.

ZawódMagPani BramUzdrowicielUzdrowiciel
ImięArienh A'KlindorEhwazSowelu AxeldotirFlorie de Latharna A'Washadi
LokalizacjaMiasto ThjorgardMiasto GuberlandMiasto FrosgardLindisfarne
Kwota wynajęcia500/m-c +4%1000/m-c +15%1000/m-c +10%2000 na start 1000/m-c +20%
BenefityLeczy drużynę raz dziennieLeczy drużynę i usuwa wszelkie niesprawności raz dziennie
Poziom201125
Punkty Życia12044169
Klasa Pancerza143316
Szybkość149912
Czas do wykonania nastepnej akcji30303030
Ochrona przed Magią Żywiołów2051020
Ochrona przed Magią Ducha2051020
Ochrona przed Magią Ciemności2051020
Ochrona przed Magią Światła2051020
Odporność Fizyczna052020
Obrażenia Fizyczne2-46-87-95-23
CzaryEksplozja Żywiołów60% szans
6-36 obrażeń
Trująca Chmura40% szans
32-95 obrażeń
Portal do Miasta100% szans
Działa w obrębie jednej krainy
Leczenie100% szans
33 punkty życia
Leczenie100% szans
105 punktów życia

Pozostali


Praktycznie bezużyteczni w walce. Przydatni jedynie w początkowej fazie zdobywania doświadczenia przez drużynę.

ZawódBankierOświeconyKupiecUzdrowiciel
ImięEdina A'MorCleirach A'LyraeAlberik GusmundssenAlvar Rozlazły
LokalizacjaMiasto DrangheimMiasto ThronheimMiasto GuberlandCyrk w Guberlandzie
Kwota wynajęcia700/m-c +10%1000/m-c+20%500/m-c+2%600/m-c
Benefity+20% znajdowanego złotaIdentyfikuje przedmioty
+10% doświadczenia
+6 KupiectwoNaprawia przedmioty
Poziom1911
Punkty Życia44044
Klasa Pancerza3433
Szybkość91099
Czas do wykonania nastepnej akcji30303030
Ochrona przed Magią Żywiołów52055
Ochrona przed Magią Ducha52055
Ochrona przed Magią Ciemności52055
Ochrona przed Magią Światła52055
Odporność Fizyczna52055
Obrażenia Fizyczne3-57-134-65-7
Czary
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might and Magic IX". Redakcja, kontakt