Thjorgard
Ogólne | Wymagana percepcja: 3 Poziom skarbów: 2 Czas odświeżania mapy: 600 dni |
Potwory | * Skrzydlaty Iki, Latający Iki, Astralny Iki * Mały Gezamp, Gezamp, Starszy Gezamp * Kieszonkowiec, Włamywacz, Bandyta * Mały Magreeb Meduza, Meduza Galaretowata, Żrąca Meduza (we wodzie) |
Lochy | A - Kopalnie Thjoradu B - Sala Ćwiczeń |
Inne | * Piedestał (+10 Magia tymczasowo) * Skrzynie * Kociołek (+5 Odporność na Magię Żywiołów; stałe) 1 - Droga do Frosgardu 2 - Cyrk w Thjorgardzie |
Podróż statkiem - "Kły Morza"
Pn | Sturmford |
Wt | Drangheim |
Śr | Frosgard |
Cz | Guberland |
Pt | Lindisfarne |
So | Wyspa Popiołów |
N | Thronheim |
Miasto Thjorgard
Ogólne | Wymagana percepcja: 2 Poziom skarbów: 1 Czas odświeżania mapy: 600 dni |
Zadania | * Główne: Odzyskaj Thjorad Doprowadźcie do wznowienia wydobycia rudy w kopalniach * Promocja: Uczony, Mag * Poboczne: Przynieś rudę Thjoradu Zabijcie smoka część I - Przejdźcie Salę Ćwiczeń |
Sklepy i usługi | 1 - Bank Thjorgardu 2 - Tawerna "Pijany Berserker"; czarny rynek: Kuźnia "Bronie Bergthory", Zbrojownia "Zbroje Cobthath", plac treningowy "U Mistrza Fafnira" 3 - Ratusz 4 - Jarl Sven Svensenn Widłobrody 5 - Świątynia "Drzewo Życia" 6 - Plac treningowy "Ramię Hal'ana" 7 - Sklep magiczny "Morze Magii" 8 - Kuźnia "Pięść z Thjoradu" 9 - Zbrojownia Gunnara 10 - Apteka "Złota Driada" 11 - Różności Hreidmara 12 - Biblioteka "Pradawne Zwoje" |
Nauczyciele | * Ekspert/Mistrz - Kulturystyka, Rozbrajanie, Identyfikacja Przedmiotów, Identyfikacja Potworów, Uczenie się, Percepcja, Kupiectwo, Naprawa Przedmiotów * Arcymistrz - Zbroja, Broń |
NPC | * Arienh A'Kilndor, Randver Czaszkogniot, Hrolf Włócznik |
Lochy | * Arena |
Inne | * Koniczyna * Studnia (+5 Wytrzymałość/drużynę na stałe) O - Ołtarz "Portalu do Miasta" 13 - Hjarrand Złota Rączka |
Arena
Ogólne | Wymagana percepcja: 15 Poziom skarbów: 0 Czas odświeżania mapy: 1 dni |
Potwory | różne |
Miejsca i przedmioty | * Wejście * Kasjer * Potwory |
Sala Ćwiczeń
Ogólne | Wymagana percepcja: 12 Poziom skarbów: 2 Czas odświeżania mapy: 1 dni |
Potwory | Koszmar, Upiór, Wskrzeszony Jaszczuro-ork, Jaszczuro-ork Wojownik, Jaszczuro-ork Mag Trelborg, Stary Trelborg, Starożytny Trelborg |
Miejsca i przedmioty | * Skrzynie, beczki * Czarna Skrzynia 1 - strzelnica 2 - dźwignia do ukrytego przejścia |
Kopalnie Thjoradu
Ogólne | Wymagana percepcja: 8 Poziom skarbów: 2 Czas odświeżania mapy: 600 dni |
Zadania | * Poboczne: Znajdź Hjarranda Złota Rączka Przebij się przez ścianę Obejrzyj niebezpieczne miejsce |
Potwory | Mały Imp, Imp, Starszy Imp Troglodyta, Troglodyta Wren, Troglodyta Gnoll |
Miejsca i przedmioty | * Pułapki * Beczki i kupki śmieci * Skrzynia Wózki z Rudą Thjoradu |