Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Thronheim





Ogólne
Wymagana percepcja: 9
Poziom skarbów: 3
Czas odświeżania mapy: 600 dni
Potwory
* Krwiopijca, Annelid, Wampir
* Mały Gezamp, Gezamp, Starszy Gezamp
* Bazyliszek, Żylasty Bazyliszek, Królewski Bazyliczek
Meduza, Meduza Galaretowata, Żrąca Meduza (we wodzie)
Lochy
A - Inventa Storca
B - Przełęcz
C - Tunel
Inne
* Piedestał (+20 Szybkość tymczasowo)
* Kociołek (+10 Odporność na Magię Ciemności tymczasowo)
* Skrzynie
* Kociołek (+10 Odporność na Magię Światła; stałe)
1 - Droga do Frosgardu
2 - Bikki Yrsadottir


Podróż statkiem - "Najeźdźca"


PnWyspa Popiołów
WtThjorgard
ŚrDrangheim
CzSturmford
PtGuberland
SoLindisfarne
NFrosgard

Miasto Thronheim



Ogólne
Wymagana percepcja: 5
Poziom skarbów: 4
Czas odświeżania mapy: 600 dni
Zadania
* Główne: Odnajdź i oczyść Przełęcz
Pozbądź się wyznawców Gęga
Udaj się za armią do Yorwick
* Promocja: Najemnik
* Poboczne: Odnajdź i zainstaluj w bankach Kule Więzi
Dostarcz list
Dostarcz Kulę Wiedzy
Sklepy i usługi
1 - Bank Thronheimu
2 - Tawerna "Potyczka Trelborga"
3 - Ratusz
4 - Jarl Zimna Kira
5 - Świątynia "Dłoń Fre"
6 - Plac treningowy "Sala Fechtunku"
7 - Sklep magiczny "Światło Fre"
8 - Kuźnia "Bronie Framisza"
9 - Zbrojownia "Używane Zbroje Rustaviusa"
10 - Świątynia Ratatosk
11 - Różności "Różdżki, Pierścienie, Różności"
12 - Biblioteka Publiczna
Nauczyciele
* Ekspert/Mistrz - Magia, Medytacja
NPC
* Cleirach A'Lyrae
Inne
* Koniczyna
* Studnia (+5 Moc/drużynę na stałe)
* Skrzynia
O - Ołtarz "Portalu do Miasta"
13 - Beczki i Pustynny Horror


Tunel


Sekcja opisująca tunel łączący Thronheim i Yorwick (jedyną drogę do Yorwick) znajduje się na stronie opisującej Yorwick.



Inventa Storca





Ogólne
Wymagana percepcja: 7
Poziom skarbów: 4
Czas odświeżania mapy: 600 dni
Potwory
Bazyliszek, Żylasty Bazyliszek, Królewski Bazyliszek
Kieszonkowiec, Włamywacz, Bandyta
Lisz, Wielki Lisz, Królewski Lisz
Szkielet, Szkielet Wojownik, Szkielet Mistrz
Skrzydlaty Iki, Latający Iki, Astralny Iki
Miejsca i przedmioty
* Pułapki
* Skrzynie
* Czarna Skrzynia (Gungnir)
* Kule Więzi
* Beczki, szkielety i sakwy


Przełęcz






Ogólne
Wymagana percepcja: 5
Poziom skarbów: 3
Czas odświeżania mapy: 600 dni
Potwory
Mały Imp, Imp, Starszy Imp
Mały Gezamp, Gezamp, Starszy Gezamp
Yeti, Wielki Yeti, Olbrzymi Yeti
Szary Wilk, Czerwony Wilk, Czarny Wilk
Miejsca i przedmioty
* Beczki i kości
* Skrzynie


© 2003-25 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might and Magic IX". Redakcja, kontakt