Zestawy artefaktów
Pomimo 8 zaawansowanych klas postaci, w grze dostępne są jedynie 4 zestawy dla nich. Można z nich korzystać już po pierwszym awansie i wskutek decyzji programistów (artefakty założone na najemnika dla np. Gladiatora nie znikają i nie są automatycznie zdejmowane po awansie na Zabójcę) jest możliwe, aby dwie klasy mogły nosić ten sam zestaw. Uwaga! Z uwagi na to, że artefakty są losowane, a my nie znajdziemy wszystkich czarnych skrzyń jest także możliwe, że ani jeden zestaw nie będzie kompletny!
Zestaw Fre
Setki lat temu, kapłani Ratatosku mieli własnych kowali. Kowale ci wytwarzali broń i zbroje, które miały służyć kapłanom towarzyszącym Krzyżowcom biorącym udział w Świętych Wojnach. Gdyby nie dzieła tych wprawnych rzemieślników, z pewnością liczba kapłanów poważnie by zmalała. Mogą używać: jedynie Uzdrowiciel i Kapłan.
Nazwa | Obrażenia/ Klasa Pancerza | Czas do wykonania następnej akcji | Wartość | Identyfikacja i Naprawa | |
Premia: +2 Magia Światła,+2 Moc (Ciała przy wszystkich elementach) Wymagania: Maczuga | Gładka Maczuga Fre | 28-36 | 55 | 15000 | 15 |
Premia: +2 Magia Światła,+2 Magia Ducha (+10 do wszystkich statystyk przy wszystkich elementach) | Pierścień Fre | - | - | 15000 | 15 |
Premia: +2 Magia Światła,+2 Medytacja (+10 do wszystkich odporności przy wszystkich elementach) | Hełm Fre | 13 | - | 15000 | 15 |
Premia: +2 Magia Światła,+2 Naprawa Przedmiotów (Naprawy Przedmiotów przy wszystkich elementach) | Rękawice Fre | 7 | - | 15000 | 15 |
Premia: +2 Magia Światła,+2 Szybkość (+20 do Szybkości przy wszystkich elementach) | Buty Fre | 7 | - | 15000 | 15 |
Zestaw Śmierci
Wyznawcy Skraelosa, gdy osiągają najwyższy poziom wspólnoty ze swoim bogiem, otrzymują różnego rodzaju przedmioty, podkreślające ich status. Już od wielu lat, żaden uczony nie wzniósł się do tego poziomu, ale przedmioty, o których mowa w dalszym ciągu istnieją (zapewne skradziono je ze skarbca Skraelosa). Ten przedmiot zapewne należał do jednego z tych wielkich uczonych. Mogą używać: tylko Uczony i Lisz.
Nazwa | Obrażenia/ Klasa Pancerza | Czas do wykonania następnej akcji | Wartość | Identyfikacja i Naprawa | |
Premie: +2 Magia Ciemności, +2 Władanie Bronią (Śmierci przy wszystkich elementach) Wymagania: Maczuga | Młot Śmierci | 29-41 | 55 | 15000 | 15 |
Premie: +2 Magia Ciemności, +2 Medytacja (+10 do wszystkich odporności przy wszystkich elementach) Wymagania: Zbroja | Pancerz Śmierci | 40 | 10 | 15000 | 15 |
Premie: +2 Magia Ciemności, +2 Uczenie się (Jajarba przy wszystkich elementach) | Czepiec Śmierci | 8 | - | 15000 | 15 |
Premie: +2 Magia Ciemności, +2 Odporność na Magię Żywiołów (+10 do wszystkich statystyk przy wszystkich elementach) | Pierścień Śmierci | 3 | - | 15000 | 15 |
Premie: +2 Magia Ciemności, +2 Identyfikacja Wrogów (+20 do Szybkości przy wszystkich elementach) | Buty Śmierci | 7 | - | 15000 | 15 |
Zestaw Zwycięzcy
W okresie wzrostu potęgi Cesarstwa Ursańskiego, organizowano Walki Gladiatorów ku czci panującego cesarza. Najlepszy ze wszystkich gladiatorów w nagrodę otrzymywał zbroję i broń. Gdy pojawiał się publicznie nosząc swoją nagrodę, wszyscy wiedzieli o jego wielkości i zapewne decydowali się z nim nie zadzierać. Przeznaczone wyłącznie dla Najemnika i Gladiatora.
Nazwa | Obrażenia/ Klasa Pancerza | Czas do wykonania następnej akcji | Wartość | Identyfikacja i Naprawa | |
Efekty: +2 do Kulturystyki, +4 do Władania Bronią (+40 do trafienia przy pełnym zestawie) Wymagania: Broń Sieczna | Wygrany Miecz | 20-30 | 50 | 10000 | 15 |
Efekty: +2 do Kulturystyki, +4 do Mocy (+10 do wszystkich statystyk przy pełnym zestawie) Wymagania: mistrz Zbroja | Wygrana Zbroja | 40 | 10 | 15000 | 15 |
Efekty: +2 do Kulturystyki,+2 do biegłości Zbroja (atrybut: Regeneracji przy pełnym zestawie) | Wygrany Hełm | 3 | - | 10000 | 15 |
Efekty: +2 do Kulturystyki,+2 do Uczenia się (+10 do wszystkich odporności przy pełnym zestawie) | Wygrany Pierścień | - | - | 10000 | 15 |
Efekty: +2 do Kulturystyki,+2 do Uników (atrybut: Żwawa przy pełnym zestawie) Wymagania: Tarcza | Wygrana Tarcza | - | 5 | 10000 | 15 |
Zestaw Brodericka
Krąży pewien mit o wielkim Świętym Wojowniku, zwanym Broderickiem, któremu bogowie wyznaczyli misję zabicia demona Nodensa. Korzystając z swojego wspaniałego miecza, zaszlachtował demona i przedstawił bogom jego ohydną odciętą głowę. Bogów tak ucieszył ten fakt, że zaklęli odrobinę swej mocy w jego broni i zbroi. (...) Mogą używać: tylko Krzyżowiec i Paladyn.
Nazwa | Obrażenia/ Klasa Pancerza | Czas do wykonania następnej akcji | Wartość | Identyfikacja i Naprawa | |
Uważa się, że tym właśnie mieczem Broderick pozbawił bestię życia. (Premie: +2 Broń sieczna,+2 Uczenie się (+40 do trafienia przy wszystkich elementach)) Wymagania: Broń Sieczna | Dwuręczny Miecz Brodericka | 30-35 | 60 | 13000 | 15 |
Uważa się, że to właśnie jest zbroja, którą Broderick miał na sobie podczas misji. (Premie: +2 Broń sieczna,+2 Zbroja (+10 do wszystkich odporności przy wszystkich elementach)) Wymagania: ekspert Zbroja | Kolczuga Brodericka | 32 | 45 | 13000 | 15 |
Uważa się, że to właśnie jest hełm, który Broderick miał na sobie podczas misji. (Premie: +2 Broń sieczna,+2 Moc (Regeneracji przy wszystkich elementach)) | Hełm Brodericka | 12 | - | 13000 | 15 |
Uważa się, że to właśnie są rękawice, które Broderick miał na sobie podczas misji. (Premie: +2 Broń sieczna,+2 Witalność (+10 do wszystkich statystyk przy wszystkich elementach)) | Rękawice Brodericka | 10 | - | 13000 | 15 |
Uważa się, że to właśnie jest amulet, który Broderick miał na sobie podczas misji. (Premie: +2 Broń sieczna,+2 Władanie Bronią (Władania Bronią przy wszystkich elementach)) | Amulet Brodericka | 8 | - | 13000 | 15 |